Naturvidenskabernes Hus på Twitter

Følg med i vores aktiviteter på vores nye Twitter-profil.

NATURVIDENSKABERNES HUS ER KOMMET PÅ TWITTER. KOMMUNIKATIONSCHEF BJØRN KOCK LÆRKEDAHL FORKLARER HER HVORFOR.

Hvorfor er Naturvidenskabernes Hus kommet på Twitter?
Vi vil rigtig gerne møde vores målgrupper der, hvor de er. Det er derfor, vi fx er Facebook og LinkedIn, hvor vi kommunikerer med primært lærere og virksomheder. Twitter kan noget andet, nemlig at gøre vejen kortere til journalister, politikere og beslutningstagere.

Hvis man følger jer på Twitter, hvad får man så?
Planen er, at vi lægger indhold ud som ofte ikke finder vej til vores hjemmeside eller til andre af vores kanaler. Formatet på Twitter er kort og hurtigere end fx en pressemeddelelse eller en hjemmesidenyhed, så det er et medie, der er mindre gennemarbejdet, kan man sige. Vi re-tweeter også interessante tweets fra “branchen” eller fra medierne primært om uddannelse, unge og naturfag og koblingen mellem skoler og virksomheder.

Hvordan finder man jer?
Du skal have Twitterprofil og så søge på Naturvidenskabernes Hus eller på vores handle, der er @nvhus.dk. Du kan også trykke på dette link. https://twitter.com/nvhus.

HUSK OGSÅ AT FØLGE OS PÅ FACEBOOK OG PÅ LINKEDIN

Andre nyheder

Kontakt

Kontakt

Forretningsbetingelser

Et medlemskab kan tegnes på alle tidspunkter af året og løber kalenderåret ud. Medlemskabet fornyes automatisk ved årsskiftet, medmindre det opsiges. Fakturering af medlemsgebyret sker i 1. kvartal. Virksomheden kan på ethvert tidspunkt opsige sit medlemskab. Ved manglende betaling ophører medlemskabet automatisk. Indbetalte medlemsgebyrer tilbagebetales ikke. Ved tilmelding giver virksomheden og Naturvidenskabernes Hus hinanden gensidig tilladelse til at bruge den anden parts logoer på hjemmesider/andre medier og i andet markedsføringsmateriale.  

Ændringer i medlemskab eller kontaktoplysninger mv. bedes fremsendt til Naturvidenskabernes Hus på kontakt@nvhus.dk (OBS ny e-mail: medlem@nvhus.dk).